Alla inlägg den 5 september 2013

Av anders nilsson - 5 september 2013 09:23

i och med att det är billigare att anställa unga kan inte äldre få jobba på Donken så gå inte på deras reklam om att dom tror på ungdomar. Dom tror på den allsmäktiga profiten det är allt. Jag har jobbat med ta mig fan allt genom livet, och aldrig blivit kallad till Mcdonalds på intervju men när jag skrev att jag var 19år och utan erfarenhet så pang vart jag kallad. Jag frågade varför det var så och dom sa att det var ett beslut dom tagit för att hålla kostanden nere. Så bojekotta Donken

Av anders nilsson - 5 september 2013 09:13

Herr Ch bor med familj i det värsta slummoråden i sundsvall Skönvik.

han proppagerar att man kan få en bil av kyäni/kani, en gratis merca om man är duktig.

Nå under den tiden han haft jobb där han hans familj saknat vettig bil, det har varit skrotbilar eller svärmors bil.

Hm ska man lita på en sån värvare????

Han skriver på facebook om kyani/kyäni att det ger dig möjlighet att göra roliga saker med familjen.

Ni ska inte tro hans bonusbarn får komma på nån rolig semester heller för till det finns inte pengar eller bil.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards